crazyday

Helt sjukt imorse, var helt säker på att lucia började klockan halv 8 i domkyrkan.. och igår när Emily smsade och frågade när det var så sa jag ju såklart det, men imorse när jag lugnt slog upp ung sidan i VLT så står det att det är 7 (?) fick rätt bråttom och smsade Emily, skyndade ner på stan och var såklart framme typ 7, visst var det folk där men tydligen var det insläpp klockan 7 och sen började det halv 8... ORKA. Men iaf, vi fick bra platser och det var mysigt! Sen efter engelskan gick vi lugnt och satte oss utanför svenskan, för vi hade ju gott om tid, när inga andra kom så kom vi på att vi inte alls hade svenska än utan matte, skyndade oss dit och räknade lite matte. Efter matten drog jag och Emma ner till skåpen och var jävligt sugna på gröt. Vi drog förstås till matsalen för att ha lunch, för det hade vi väl? Men nej inte det heller, några andra från klassen kom och frågade vad vi gjorde där typ, och vi kom på att vi skulle vara på svenskan om 5 minuter...med halva tallriken full med gröt fick vi rätt bråttom... hahahh orka stressa!

Nu har jag precis provat min klänning för imorgon! Blir ett par andra örhängen än planerat, de blev för små kom vi fram till.. De är långa så får se om jag trivs.. blir nog bra =)  wwweiii

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja en crazy day blev det:P haha men kul var det:D behövs sånna dagar iband:P

2008-12-13 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0