dagen efter och tredje advent

Igår var det balen på slottet för Rudbeck! Mycket dans, skratt och allt som hör till! Trodde i slutet att jag skulle ramla ihop, hade döont i fötterna! Värre än Alanya tillochmed, och då trodde man inte att det kunde bli mycket värre! Haha, men driiiiit kul var det som de skulle sagt i Norge. Jag ska lägga upp bilder senare, när jag fått andras, min kamera blev inte använd så jättemycket, den fyllde mest ut väskan.

När jag vaknade imorse såg mitt hår ut som ett bombnedslag. Jag trodde då inte att jag skulle få till det, men nu ser det normalt ut!
Idag är det tredje advent också! Och tänka sig, det är snö ute! Fast det är 1.6 grader utanför mitt fönster så det smälter kanske bort... hoppas inte. Idag måste jag plugga, för vi har geografiprov imorgon.. men vi ska också på julbord på pappas förra jobb. Lite omväxling iaf.

Grattis pappa till ännu en termin på bygg! Nu kommer du få både jullov, sportlov och påsklov, men även ett sommarlov ;D haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0