De små turkosa älsklingarna

Hittade dem i garderoben igår och blev glad. Mamma sa att jag nog borde kasta dem eftersom de är trasiga, men varför det? Varje gång jag ser dem blir jag glad, så varför kasta dem? De är nog mitt knasigaste skoköp, men ändå så jävla lyckat! Och känslan när jag tar på mig dom, det går inte att beskriva, jag känner mig som jag gjorde i sjuan, åttan där någonstans och det känns så jävla skönt! Hela-världen-framför-mina-fötter-och-jag-kan-göra-vad-jag-vill-känslan. Jag känner mig som en helt annan människa, vilket jag också var. Och jag är så glad att jag hittade dom där uppe i Mora, så perfek! Läskigt ingådda och super sköna, I love them!
Därför kommer jag behålla dem i all evighet!

Kommentarer
Postat av: milla

men ååh vilka minnen! converse <3 ;)

2008-12-11 @ 20:05:35
URL: http://camillaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0