Domedagen

Sista dagen på lägret. Riktigt jävla givande dag. Lärde oss hur mycket som helst! Vi hade även gradering. Attityden ska vi definitivt jobba på Johan Ossa! Ni behöver inte fråga hur det gick. Jag tror det säger sig självt.

Vi får även se om jag kan gå imorgon. Har ont i hela jävla kroppen och mina fötter är som sönderslitna trasor. Känns som att gå på 100 spikar varje gång jag sätter ner fötterna i golvet. Ush. Mamma ska massera dom ikväll! Yes. Började blöda från min tå på graderingen också, kändes inget då, men nu gör det rätt ont... haha, stackars MS fick ett "litet" slag av mig också, som en present ;) haha blir nog en liten blåtira iaf. (Till G, med hjälp i omklädningsrummet för att förvärra, hahah!)
Efter en helg med 10 timmars karate är man rätt död. Jag säger bara det. Fyfan, men kul har det vart!

Kommentarer
Postat av: MS

hahaha jag har blåmärken på ryggraden efter dina knogar

2008-12-08 @ 08:39:09
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0