En bal att vänta

Nu sitter Emma hos frisören som ska fixa hennes hår och make! Snart ska jag åka iväg till Ulrika där hon ska fixa mitt hår, ska bli så kul. Vi har inte bestämt hur det ska bli men vi kunde ändra vartefter sa hon! Najs. Sen blir det hem och förmodligen äta och sminka mig, sen ta det lugnt och sen bär det iväg till Emma, där vi ska träffas. Efter det nalkas det julbal! Kort kommer sen.

Det är roligt att det är snö ute, man blir glad och det blir juligt. Idag är det lucia, men det känns som att det mest var igår. Nu måste jag hitta någon skjorta eller nåt som jag inte behöver dra över huvudet sen när håret är klart. Det vore ju inte så kul om det förstördes...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0