En tidig lördag

Fan, klockan är snart sex på morgonen, trött som fan och sitter och äter frukost. Klockan ringde någon gång efter fem, way to early! Vi ska hämta upp MS i stan vid halv 7. Shit, snart gäller det verkligen! Jag är så nervös att jag vet inte vad! Kollade på vilka japaner som ska komma och träna med oss, WIM MASSEE och hans brorsa MIGUEL MASSEE, har ingen aning om det är japaner för jag hittade inga bilder, hittade en som jag inte är säker på, det kan vara Tatsou Suzuki, fast jag är inte säker, jag ska fråga MS om bilden nere i berget, om hon är säker på att det är Suzuki.. vi får se när vi kommer till Stockholm :P

Idag blir det bara träning, och imorgon blir det träning och gradering, förhoppningsvis. Jag lägger upp bilder sen, nu måste jag fortsätta med min obligatoriska gröt som jag och MS skulle äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0