Ett litet inlägg

Julen är över och det känns tråkigt. Även om det var en bra jul så gick det snabbt. Det är minus grader ute och har varit det i ett par dagar. Igår var jag nere med Johan och Frida och kollade in rean lite. Tycker dock att den inte var värd. Därför ska pappa, mamma, Frida och jag åka till Stockholm och checka in deras rea eller nåt. Fick ju en del pengar i julklapp att köpa ett par skidbrallor för, men jag har bestämt att jag kan ha mina andra. Känns ovärt att köpa ett par för hur mycket som helst som jag kanske inte kommer att använda så värst mycket. Så jag tänkte kolla om jag hittar nåt annat. Pappa har också handlat på rean, från den tekniska sidan såklart, han har köpt oss en ny tv. Han tyckte det behövdes.
Nu ska jag duscha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0