G is back in town

Nu har jag träffat G, har saknat henne! Skönt att ha henne tillbaka :) Lägger in bilder som jag fick av MS idag också, från fotogrejen vi var på för ett företag! Fick 200kr i presentkort på Gina också, mycket snällt, tackar! :) Så nu har man lite pengar att shoppa för också! Datorn jobbar på högvarv, och jag tycker synd om den.. stackarn. Men snart är det klart och då ska jag lägga upp någon här!

Hämtade mina balbilder idag också, vi blev väldigt tjusiga måste jag säga! Nu är det snart Hells Kitchen final i hela två timmar, hoppas Christina vinner! Jag har inte gjort min essä än, men det skiter jag i för jag har inte hunnit, har varit så mycket med allt annat, och jag tycker inte att han i sista stund kan komma och bestämma att en essä ska skrivas plus ett jävla prov på en massa olika grejer direkt efter lovet. Så därför kommer jag att skicka in min essä senare. Så det så.

Imorgon är det jullov och det ska bli super skönt! Najsnajs. Trivs väldigt bra i min frisyr också måste jag säga.
Puss

Kommentarer
Postat av: milla

lägg upp en bild på håret! :D

2008-12-19 @ 14:01:41
URL: http://camillaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0