Jävla julklappshysteri

Fan va jobbigt det är med alla julklappar hit och dit. Jag blir tokig. Vad ska man köpa? Idag köpte jag iaf halva pappas julklapp som vi planerat. Men fortfarande... en halv avklarad liksom, hur bra är det?

Tränade nyss också, det är konstigt hur dåligt det kan gå ibland. Idag gjorde vi nog alla fel man kan göra på renrakuwasa... orka.
Jag och pappa köpte också årets första vörtlimpa!  Åt lite nyss och jag konstaterade med en gång att det nog fan är det godaste brödet som finns, till och med godare än lussebullar! Ni som ännu inte prövat, snyd om er! Nej fan va gott det är alltså! Haha, Ikväll är det ett nytt avsnitt av seriernas serie också, det ser vi fram emot! Dregel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0