Julaftons morgon

Julafton och det snöar, kan man tänka sig?! :D
Vi vann inget igår på bingolotto, inte ens en ny sketen lott jävel. Synd.

Jag håller på att göra mig iordning nu, farmor och farfar kommer vid 10 och ska käka gröt med oss, som de brukar. Sen drar dom hem och vi drar så småning om till mormor och morfar och träffar den släkten där. (Som vanligt också) Det är skönt när allt är som det brukar vara.
Jag har använt min Lacoste handduk från Turkiet för första gången idag också till dagens ära. Den var skön som tusan, helt klart så värt. Vet inte varför jag inte använt den tidigare, har bara inte tänkt på den, men nu du!
Det var något mer jag tänkte skriva men kommer inte på vad det var.. kanske kommer på det senare.
Har en super jul!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0