Klaga

Inatt sov jag verkligen oroligt, kanske för att jag har ont i hela kroppen och varje gång jag rör mig så känns det i någon ny muskel, hahah helt sjukt! Blåmärkena över min stackars kropp slår nog det mesta, haha, har ett över halva foten som blev på graderingen när jag råkade trampa snett, gör as ont när jag går.. :( Men ialla fall, när jag vaknade imorse mådde jag sjukt illa, så jag stannade hemma idag. Jag har just sett, tro det eller ej, Svanprinsessan! Haha, jag och MS snackade om den igår i bilen hem från Nacka, och jag blev sugen på att se den, länge sen sist, nu har jag gjort det och jag har också druckit blåbärssoppa :) 

Snart ska jag se andra avenyn och sen lär man väl plugga matte, om jag orkar.. 
Den här veckan blir det nog till att köpa julklappar också, så man kommer igång någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0