"Livet ska vara som för en fjäril, en sommardag"

Igår fick vi det eftertlängtade jullovet, nu är det ledigt som gäller, hur skönt som helst! Efter avslutningen drog Emily, Robert, Lotten och jag för att käka på stan. Vi stog och funderade vart vi skulle äta och efter mycket om och men blev det Wayne´s! Shit, hahaa dit vi aldrig skulle gå :P haha Men in kom vi, och efter ett tag kom också vår mat. Det var faktiskt gott och vi var nöjda. Te ingick efter maten så en kopp te och sen drog vi. Hänge med Emily ett tag tills far min ringde och sa att han åkte från jobbet och kunde komma förbi och hämta upp mig. Najs. Väl hemma åkte vi snart igen för att handla. Sen bra det hem och vilade. På kvällen skjuttsade jag Frida&Felicia på bio och sen började en film på ettan. Med en snart sovande pappa vill jag tillägga... orka. haha! Sen hämtade jag bio folket och åkte direkt hem till sängen. Idag har jag inte gjort ett skit. Så jävla skönt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0