Segare än segast

Vårt internet har konstigt nog varit nere, och därför ingen uppdatering. Har kommit på en massa grejer att skriva om, men såklart nu när man har tillgång så är allt borta. Jag var ialla fall och gymmade idag och en massa mer, imorgon blir det Stockholm och på onsdag är det nyårsafton! :D

Lilla pyret bet mig imorse, inte hårt alls, sådär som han envist brukar göra när han inte får sin vilja igenom. Denna gång var det för att jag ville gosa med honom i mitt knä. Han ville vara på golvet istället. Så vi blev lite osams, men nu är han go igen.

Prison break tog precis slut. Jag dör av spänning. Nu ska jag och Frida kolla på filmen vi hyrde.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0