Att vara eller inte vara

Igår vart det alltså dramaten! Vi såg Hamlet, en moderniserad version och jag tyckte den var bra! Något långdragen på vissa ställen och ibland hängde jag inte riktigt med men annars så! :D Häftigt att ha vart på dramaten också, hade aldrig varit där tidigare, och rundvandringen var också bra! Är dödstrött idag bara, somande halv 2.. men det var det värt! Man borde gå på mer teater, det ska jag definitivt göra! (Bilder kommer snart)

Idag fick vi sovmorgon av snälla Steffi som tyckte vi var värda det, thanks! Hade aldrig orkat dra till skolan till 20 över 8.. Och sen hade en annan sån tur att man slapp individuellt val! Weeeii

Nu sitter jag här och "rapporterar" ska senare åka till MB för att träna ungarna,(försöka lära dem lite karate) och sen blir det våran träning, måste träna mycket på graderingen nu.

Btw mitt rum ser ut som en svinstia. Borde verkligen städa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0