Barn på nytt

Igår var det lördag, och middag hos mormor och morfar för att "fira" gamla och förlorade födelsedagar eller nåt i den stilen. Såklart var små kussarna där och busade och hade sig! Emma hade satt på Trolltider, viket påminner mig mycket om gamla tider hos mormor, med Milla och hela baletten. Emma blev vettskrämd när jag grabbade tag lite hastigt i hennes lår när Bergatrollet hade fångat Daisy, (för er som inte har missat nog en av de bästa julkalendrarna), stackarn. Är iaf väldigt glad över att mormor var så duktig och spelade in vart enda avsnitt så att man har nu på senare dar för att åter njuta!

Sen var det dags för skattjakt, Isak hade gömt godisar lite överallt i huset som man skulle leta efter, söt unge det dära!

Sen gick vi hem (150m bort) och syrran började ju såklart kolla på någon skräckfilm med pappa. Typiskt. Så nyfiken som jag är så kunde jag ju mig inte hålla mig borta från TV:n utan drogs dit som en magnet. Jag borde inte titta på skräckisar så är det bara! Att man aldrig lär sig?!

Imorgon är det skola också. Skönt nog bara tills 12. Sen får vi väl se om de ringer om tavlan som mami ska få.. det vore ju på tiden iså fall... träning på kvällen sen! Träffa MS och han-som-tycker-så-mycket (?) var det så? haha (annars kallad Golero). Det ska bli kul och skönt iaf :D


Kommentarer
Postat av: MS

hahaha Bra det är rätt AO :D

2008-11-03 @ 12:25:31
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0