En helt vanlig tisdag

Träningen igår gick väldans bra! Vi rockade loss med Golero ensamma, det blev mys! hahah Vad annat kan det bli med kushanku?? Borde nog ha blivit lite mer blod, svett och tårar enligt honom. För just igår låg inte våran själ i katan, vilken osis!

Idag var det riktigt tungt att komma upp ur sängen. Efter ett hyper spännande Prison Break avsnitt igår gick det knappt att somna. Michael är såå snygg!
Idag i skolan köpte jag mig en skolkatalog för ynka 50kr. Det tycker jag var bra! Men om inte papa var med skulle jag nog inte köpt den! Haha han var cute, 20cm kortare än alla andra.. stackarn haha!

De ringde också om canvas-duken från korthuset. Äntligen kan mamma få sin present, mer än en vecka för sent, men hon blir nog glad!

Kommentarer
Postat av: Linn

För det första: Ja, jag läser din blogg :D

För det andra: Jag såg till och med din pappa på en kompis bilddagbok för han råkade vara hennes lärare. Det tyckte jag var lite komiskt och Västerås är bra litet :P

Puss på dig :)

2008-11-04 @ 22:41:13
URL: http://linnolson.blogg.se/
Postat av: ellinor

eeey börja blogga mer regelbundet vafan ;D

2008-11-07 @ 15:35:06
URL: http://ellinorthune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0