Kort eller långt? Eller kanske mittimellan?

En stor fråga. Gällande håret. Jag har prövat på lite av varje men börjar nu bli ganska trött på mitt hår. Det blir ändå rätt bra när jag väl får till det, men inte så värst ofta. Jag trivdes i mitt korta hår som jag hade typ i nian men nu när jag ser tillbaka till bilder osv så kan jag inte förstå hur jag vågade klippa det! Jag hade så himla långt hår innan och sen bara av med allt! Fast nog var jag väldigt nervös, väldigt väldigt nervös. Om jag minns rätt så var jag så nervös att till och med Lina och Hanna fick följa med som "moraliskt stöd" till frissan.

Jag har under ett tag funderat över kort hår igen, rättare sagt - sen jag var hos frisören sist. Kanske att jag klipper något liknande en dag, det skulle vara skönt. Har dock inga planer på att göra det än på ett tag då bal och hejochhå väntar vid tröskeln, men möjligtvis inom en snar framtid. Vi får la se vart vindarna tar mig!

Kanske inte ens passar i kort hår? Äh tankarna far runt och jag blir bara snurrigare och snurrigare. Nu däremot ska jag se "How to lose a guy in 10 days". Jag och MS snackade om den innan träningen i veckan och jag kom fram till att det var otroligt länge sen jag såg den! Time att njuta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0