Long time no see

Någon dag sen jag skrev nu. Jag har varit busy..matteprov idag och det gick sämst.. sen var det bara att dra iväg på besiktning av bilen :P haha det gick bra, var rätt nervös innan menmen :) bilen mådde toppen, måste bara byta dragkrok..men det fixar sig. Sen blev det projekt tid med Sofia, vi är igång nu och det känns bra! :)

Imorgon är det "redovisning" på miljön och sen kanske jag ska kolla på julklappar med mormor, om hon har tid, hon har så mycket för sig nu när hon har blivit pensionär, haha! Nej vi får se, och sen kolla igenom engelskan till nationella på torsdag..möjligtvis också träning med grabbarna och MS på kvällen, om tid finns!

Igår var det ett nytt avsnitt av programmet med stort P, nämligen PrisonBreak! Nu händer det verkligen grejer! Men något sorgligt jag hörde på radion när jag åkte hem,... det här kanske är sista säsongen! omg jag dör då, seriöst, hur ska man då få i sig veckans dos av Mr. Sexy (i ny action)? Tydligen så tycker hela gänget att handlingen börjar bli uttjatad, och kanske det, men vafan, inte slutar man väl kolla för det?! Jag ska fan köpa verje säsong, så att man har när man får abstinens...grrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0