My little way of saying thanks

Torsdag och snart helg. Dagen var fylld av diverse roliga saker. Först en heldag i skolan som var mindre kul och senare prov i psykologin också det mindre kul... Gick nog rätt bra tror jag men ialla fall. Efter det begav jag mig till stan för att möta upp MS som skulle dra ner till MB med mig. Trevligt. Vi började med lite HK käk och efter det ungarnas träning. Sen skulle hon lämna mig själv på vår träning för att dra med jocke-med-kniven för att mysa! Kul för henne.. mindre kul för mig haha! Golero var som han alltid är (MS fattar) och GJ kollade på... Vi körde till graderingen såklart och förhoppningsvis blir den snart! GJ hittade också på en DUO till mig och MS (jag visar den för dig sen!) och sen åkte jag hem.

Hemma hade min gull syster köpt mig en present. En ask Merci! Hur många skulle göra det till sina syskon? Idag hyllar vi syskonkärleken tycker jag, vi behöver mer kärlek i vardagen! Tack and i love you, you know!

Nej kanske dags att säga godnatt för idag? Nog är jag trött, det är jag alltid. Godnatt och dröm sött!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0