Plugg och åter plugg

Nu har jag precis skrivit klart och skickat in mitt PM till mitt nationella svenska tal. Kändes som att jag tryckte fram något men nu blev det såhär och om det verkligen inte känns bra sen så får jag väl byta eller nåt.. Det blir nog bra. Nu borde jag ta itu med psykologin men vet inte om jag orkar.. kanske snart.

Imorgon är det svenska nationella som gäller. Uppsats skrivande i hela 5 timmar. Sitter nog inte så länge men ialla fall. Drygt. Slutar efter det och då blir det hem och plugga igen.
Tar det aldrig slut? - Tror inte det..

Och nu har jag förmodligen hittat brallor till min vinterjacka! Måste kolla färgen så att den stämmer samt storlek och pris, och sen kolla om det är möjligt för Team Sportia att beställa hem ett par! Kanske, kanske inte. Vi får se.

Ikväll är det House! Yeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0