S A C O

Igår var vi på SACOmässan i Stockholm. Det var lite givande iaf, haha! Jag var hos försvaret och polisen och försvarshögskolan mest :P och sen gick jag med Ellinor också så jag hängde med henne till hennes grejer =) Trevligt trevligt och så gick vi på några seminarier också om volontär grejer och så. Det där fick verkligen mig att öppna ögonen och verkligen förstå att det är nu snart som det tar slut. Vi får se, kanske det är så att försvaret är mitt "kall" just nu så vet jag inte, men det är det som känns mest "på G" nu, och det är det som känns äh jag vet inte. Men det skulle vara så jävla kul. The end.

Imorse åkte jag och tränade iaf och det gick super-duper! Nu är det The Hills som gäller och snart pyser jag iväg till vega för att hänga med Ellinor, Emily och Robert! =) och vi ska göra tacopaj, sugpåden du! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0