Skit morgon = skit dag?

Jaha, nog är det inte en kul morgon.. försov mig först från engelskan och vaknade typ lite innan nio.. kändes inte värt att komma typ en timme försent och dessutom stressa här hemma så jag stannade och tog det rätt lugnt. Gjorde mig iordning för att åka till skolan och räkna lite matte. Gick ut till cykeln och sådär, det regnade lite här hemma men jag tänkte att det inte gjorde nåt för att det var så lite.. Men nog regnade det betydligt mer senare. Började iaf cykla och det började regna mer och mer. Till slut var jag helt genomblöt och när jag var framme vid skolan tänkte jag att det inte skulle hålla att sitta med genomblöta kläder hela dagen. Så jag tog bussen hem. Vet inte varför jag gjorde det egentligen men jag var så jävla arg, trött på att cykla i regn. Haha! Väl hemma tog jag av mig allt och var blöt precis överallt (förutom BHn) lite komiskt...

Nu sitter jag här och försöker tina upp lite. Hinner inte tillbaka till svenskan utan får sattsa på labben, haha om jag inte krockar när jag skjuttsar Frida eller nåt... det vore väl typiskt. Nej, nu ska jag klä på mig.

Hoppas resten av dagen blir bättre än det här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan...tuff dag där, det är ju inte roligt att vara våt, eler är det kanske det? Jag vet inte:S

2008-11-19 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0