Smygsovare

Idag gick det en Western film på ettan som jag och pappa skulle se. När vi satte oss sa jag "du kommer ju ändå bara somna som du alltid gör"  "nejdå den här ska vara bra" svarar han typ och den var bra faktiskt. Lite pangpang är alltid kul & spännande. Men när mamma gick och la sig så frågade hon om jag skulle fortsätta titta, och jag tänkte varför frågar hon bara mig? Jag tittade åt pappas håll och såklart så låg han och sov. Så typiskt. Varje film vi ska titta på så somnar han!
Jag brukar ibland fråga honom när han ligger där och sover om han tycker att filmen är bra och då svarar han alltid i sömnen "jaaa den är bra" haha och tror typ att jag ska tro att han inte sover! Så fult, och nästa film - likadant igen. Hur trött får man vara?

Nu har jag iaf lämnat honom nere i soffan för han blir så sur om man väcker honom. Då är det ju som att han faktiskt sover fast han "inte gör det". Nej jag vet inte. Väcker honom inte iaf, säkrast så haha! 

Nu ska jag också krypa till kojs och sova sova sova!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0