Touch av Blåbär

Nu är klockan typ halv sju och jag har för ett tag sen två nya avsnitt av The Hills på MTV, töntigt - jag vet. Men jag gillar det =) så därför kommer jag fortsätta titta på det! haha smart Anna! Har varit på språng hela dagen så nu ska jag ta det lugnt, skönt! Ska nog se Andra avenyn också eftersom jag ligger efter med tre avsnitt! Skärpning! Ska snart gå ner och äta, känner att det snart är klart.

Idag drack jag första glöggen för denna höst/vinter! Pappa hade i veckan skyndat sig till bolaget när de släppt årets starkvins glögg, för att få sig ett par flaskor. Årets smak: Blåbär. Trodde den skulle smaka mer blåbär än vad den gjorde, om det är blåbär ska det väl åtminstone smaka lite blåbär? Men det var gott och värmde i kylan! Borde dricka mer glögg än vad man gör, det är gott!

Nej nu ropar de där nere, dags att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0