Minnen med doft av schampo

Nu har jag duschat och gjort mig klar inför kvällen - Pluto. Det ska bli kul, har aldrig varit där och så. När jag duschade så hade jag ett schampo som förde med sig minnen från förr. Nämligen schampot jag hade med mig till polen i nian. Det kändes som att vara tillbaka, tänk att ett schampo kan föra med sig såna minnen, det trodde jag inte. Jag hade iaf rolig pyamas (har kvar den än) och en något annorlunda frisyr. :P

Dagen har bestått av städning. Roligt nog. Haha... Jag är inte ens klar än. Seg när det gäller städning om jag inte är på humör..men hur ofta är man det då?

Nej nu ska jag fixa hår och allt som hör till och sen pyser jag!
Undrar om man träffar golero ikväll.. haha Då får han bjussa på en drink, han kan väl ta den på klubben om inte annat right MS? :D haha

Kommentarer
Postat av: MS

haha inte fan bjussade han mig på tequila iaf. Han är ganska snål den där mannen. rapportera sen sweethart :)

2008-10-29 @ 21:13:49
URL: http://heejmartina.blogg.se/
Postat av: merre

asså ärligt anna, nån gång innan studenten kan du väl klippa dig i den där rock-frillan igen?! snääääälla jag tycker den är skitcool!

2008-10-30 @ 11:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0