Wednesday and i'm free

Snart elva och jag är ready to go! Inte för att jag ska någonstans just för tillfället men färdig är jag iaf. Haha

Fick gå upp tidigt och skjutsa pappa till jobbet. Men det gör jag så gärna eftersom att jag älskar att köra. Jag har kommit på att nu under dessa lovdagar som har gått så har jag kört väldans mycket. Hit och dit, ärenden åt mamma osv. men det är roligt! Speciellt när man får köra automat, inget växlande hit och dit!

Nog om det. Idag är det onsdag och igår kväll blev jag bloggare. Jag bestämde mig för att skaffa en liten blogg tillslut. Det kan vara skönt att få skriva av sig och allt och inget. Nu har halva lovet gått och tiden bara flyger fram! Jag har fortfarande så himlans mycket jag måste göra. Alla dessa måsten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0