090403


God Morgon bloggen!
Jag är uppe tidigt som vanligt, fast jag inte behöver! Men byggjobbarna är faktiskt fortfarande här, och jag börjar bli van att ha den benkandes där uppe, och det är rätt skönt att gå upp lite tidigt så man kan göra något av dagen också!

Sitter och äter frukost nu och hade tänkt att gå ut och gå en promenad i det fina vårvädret nu på morgonen, i stället för att gå in i det där svettiga gymmet. Men så precis ringde mormor och frågade om hon skulle hämta mig om en timme så jag kunde åka med henne till Friskis. Ja, jag ska med. Tänkte om jag känner mig själv rätt blir det där promenaden aldrig av, även om jag är sugen just nu. Kan ju ta en promenad senare iså fall!
Nej kanske dags att röra på sig!
Hörs sen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0