090413


Hej!
Sitter fortfarande i pyamas, kan det bli bättre? :) Vi har nyss klippt Villes klor, stackarn. Han tycker verkligen inte om det. Men det måste göras, så det är bara att ta i med hårdhandskarna!

Igår var det så fint väder att gymmet dissades, istället drog jag ut med mamma och pappa på Björnön och gick en mil! Det har jag nog inte gjort sen Vikingalunken på Skiljebo... haha, men det gick bra! Skönt att komma ut lite också.
Men nu är det ju tyvärr så att jag har fått tre vattenblåsor, måste nog köpa nya skor...orka att listan på saker som man vill/måste köpa bara blir längre och längre..
Nu såg jag att jag har fått ett nytt meddelande från en familj! Måste läsa det, ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: frida

blir listan bara längre och längre?:o

hahah själv har man ju bara två saker kvar att köpa då^^,

2009-04-13 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0