Another day of life


God morgon!
Idag är det verkligen inte lika fint väder som det har varit de andra dagarna! Tråkigt. Speciellt eftersom jag ska vara barnvakt nu ett par timmar åt små kussarna och vi tänkte gå ut. Men det löser sig nog endå. Vi hittar nog på nåt.

Ja, igår fick jag ju min kamera. Så på kvällen laddade jag batteriet och satte i det nu på morgonen, en mycket nöjd ao! Men problemet är att den typ knastrar eller nåt... inte bra. Jag och pappa ska åka dit senare, när jag har passat de små.

Idag ska pappa göra kroppkakor! Mums! Ni som inte varit på Öland, har nog inte upplevt denna sensation! (Det finns på ica, och man äter det i norrland också) Men de är allra godast på Öland! Hemmagjorda är också mycket goda, pappa har blivit proffs på de där små potatisbollarna! Kanske lägger upp någon bild sen hur det ser ut, det ser kanske inte så gott ut, men oj vad gott det är!
Nu måste jag kila iväg om jag ska hinna!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0