April, 29


Morning!
Har precis ätit frukost och dimpade ner här en liten stund! Jag är ledig idag och jag gick och la mig jättetidigt igår, så jag vaknade ca 10 timmar senare. Skönt värre! Nu är jag utvilad till tusen. Idag blir det lite lugnt, ska ta en sväng förbi hälla och köpe en mus till mormor och morfar. Vi var nämligen och köpte en bärbar dator till dem igår, när vi kom hem till dem och riggade upp allt och mormor fick pröva lite märkte vi att de verkligen behöver en mus! Haha, så jag fick money och ska inhandla en idag! Sen ska jag vara barnvakt åt lille Isak idag också, efter det blir det kanske en datorkurs med mormor, we'll see.
Måste plocka undan lite på rummet nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0