Back home

Hemma igen! Har precis ätit lite lunch, slappar bara lite nu. Blev en liten runda på stan idag, en lite längre än vad jag tänkt faktiskt. Först på hålet drog jag och Emily ner till Forex och växlade lite money. Det blev euro till Frida eftersom att hon åker till Spain imorgon. Sen blev det lite norska pengar till mig då jag åker till Norge på söndag!

ialla fall, efter skolan blev det som sagt en liten rund till på stan. Prövade lite olika klännigar till studenten. Mitt letande har ju pågått ett tag nu. Men idag hittade jag den! Jag som letat och letat! Men idag prövae jag något annorlunda, jag bestämde mig för att pröva ett par klänningar som inte såg så super snygga ut på galgen! Haha, och vips! Där var den, rekt framför mig! Nu gäller det bara att hitta ett par super skor!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0