Det ska bli en perfekt dag


Nu har jag vairt på rymmen nästan hela dagen! Min morgon började ju inte så bra, om man läser det förra inlägget. Men resten av dagen! Skolan, det var väl ganska segt idag på kirminaltekniken måste jag säga. Men sen stegade jag mot MB och skulle ha ungarna! Det var riktigt kul och jag fick beröm för en mycket bra träning! Yeeey!!
Sen kom GJ och han har snackat med mamman i familjen som jag kanske ska åka till (hon ville ha referenser) och det hade gått jättebra! När jag nu kom hem har jag fått mejl av henne och de är mycket intresserade av mig! As kul. Berättar inget mer nu, ifall det inte blir något.

Köpte också biljett till Stockholm! Tur och retur, såklart. Vi ska åka med SwebusExpress, (billigast) men orka att jag fick betala 14kr extra för att jag ville ha en pappers biljett istället för ett email eller sms.. Menmen, 14kr extra kan jag lugnt lägga ut för att få se Persbrandt! Vi sket i att ta ombokningsbar, för det här ska inte bli fel. Det ska vara en perfekt dag med en perfekt M.Persbrandt! Så det så.
Nu blir det projekt för hela slanten då det ska vara inne imorgon...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0