Die Mauer


Frida kom nyss hem och klagade lite på min nya design som jag fixat. Bajs på henne! Nej men det kanske inte är världens bästa och snyggaste, men det duger för mig och nu vet jag ju hur man gör så nu kan jag fixa en ny när jag vill!

Har nyss gjort min "plikt" och skickat iväg ett mejl till familjen, med namn och tel.nummer där jag jobbat, plus sitt GJ! (Jag "förvarnade" honon också innan, så han vet att jag lämnat ut hans nummer och att någon kommer ringa,)
Fixade as god lunch idag! Det blev lite nudlar och kyckling, lite champinjoner och tomater! Detta åts med pinnar, Lovely!
Nu ska jag nog ge mig på ett par djur och lära mig mer om de, för jag måste skriva lite till projektet nu!
Måste fixa ihop lite musik att lyssna på medans, nu dunkar Die Mauer med Ebba Grön på för fullt, om och om igen!
Puss

Kommentarer
Postat av: G

Men AO.. lyssnar du på THÅATRÖM?! :D :*

2009-04-15 @ 21:30:21
Postat av: G

Men AO.. lyssnar du på THÅSTRÖM?! :D :*

2009-04-15 @ 21:30:27
Postat av: G

Men AO.. lyssnar du på THÅSTRÖM?! :D :*

2009-04-15 @ 21:30:28
Postat av: ao

SVAR:

hahah man har väl några favvosar ;D haha

2009-04-15 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0