Easy money


Nu är det kväller och för ett tag sen hämtade jag mormor. Hon hade varit på äventyr på Pluto, haha någon middag med alla som hon jobbade med förut tydligen, men ialla fall så tjänade jag en bra slant på att köra ner till stan och tillbaka för att släppa av henne här hemma! Det gör jag mer än gärna igen.

Idag blev det träning som sagt, och det var en riktigt skön en! Ingen superhårdkörare idag inte. Men ändå träning. Nu tog precis Troja slut på svt och det är nog dags att hoppa i säng, tror jag, ialla fall om man ser på Frida här brevid mig, hon har somnat här i soffan!

Imorgon blir det en heldag utomhus! Hoppas på dunderbra väder, berättar mer sen om vad som händer.
Ska bära upp datorn nu ialla fall, för nu är det snart slut på batteri, konstigt vad der håller kort tid tycker jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0