En doft förgyller dagen


Jag behöver utöka mitt parfym förråd.. Har nästan kört med tre olika parfymer under mitt liv.. (om man bortser från billigare varianter) Men två av mina riktiga favoriter tillhör den skaran, så klart.
Den ena är Be Delicious Green by DKNY, men vinnaren kommer alltid att vara:



Jag kan helt enkelt inte få nog av någon av dem! Tyvärr är de båda slut nu, men har en annan favorit som också är med på topplistan och kämpar, amor amor från Cacharel, taxfree köpt av mormor och morfar, mycket bra! Det var faktiskt min första parfym som jag fick, också av mormor den gången. Men jag funderar på att utöka mitt förråd som sagt, vet bara inte om jag ska köra på favoriter, som man kan lita på i alla lägen, eller om jag ska bege mig ut i affärerna och kanske hitta en till favorit att lägga till min lista?
Vi får se helt enkelt. Det kan ju vara kul med lite variation också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0