En liten vår picknick i solen


Nu är allt bra med pappa igen. Han är inte tjurig längre. Men så brukar det ju vara så! Frid och fröjd i familjen Olsson.

Dagen med KGs var hur bra som helst! Vi träffades vid elva, ( någon som var bakis kom försent ) sen tränade vi ett tag efter lite "tjej-snack" och aa, det gick kanske inte så jättebra med svettiga blev vi ialla fall! Sen blev det dusch och äventyr på Hälla och efter det drog vi till Björnön och hade picknick! Myspys! Där var det en massa tyskar, m.m., som var roliga att skratta åt och kolla på! Haha, super kul ialla fall!
Glömde nämna att på vägen till MB blev jag stoppad av polisen för en "körkorts- och nykterhetskontroll"! Haha, och som jag har väntat på denna kontroll! Jag blev glad men ändå as rädd! Allt gick bra, även fast jag var så nervös. De kommer när man minst anar det! En vanlig liten lördagsmorgon vid elva liksom... haha!

Nu blir det käk men la familia!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0