En seg start på en ledig dag


Klockan är snart halv tolv och jag borde gå och duscha, ska ju ut och åka med mormor sen, så jag borde vara redo när hon ringer. Förövrigt så hoppas jag att de ringer från Expert idag och talar om att min kamera har anlänt! Hoppas hoppas! Valde att ta den från Expert, det kändes tryggare än att handla den på typ MediaMarkt, då får man säkerligen inte lika bra service om det händer något. Nu ska vi ju hoppas att det inte gör det men man vet ju aldrig! De kostade ju nästan lika mycket också, det var inte flera hundra som skiljde direkt, för då hade jag nog tänkt om!
Borde fixa mina naglar också, även mina stackars fötter skulle behöva lite omtanke. Vi får se om jag hinner.
Duschen var det ja.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0