Ett geni


Jaha, nu är det kväll på den otroligt lååånga fredagen denna påsk. Nejdå, så lång har den inte varit, kanske som alla andra fredagar? Oja. Men ialla fall, det blev stan idag med mamma och Frida. Vi kollade på studentklänningar och beslutade att vi inte skulle köpa någon ännu. Vi väntar ett tag helt enkelt tills det har kommit in några fler! Det är nog bra.
Det blev lite shopping ialla fall fast jag inte hade tänkt det. Ett par brallor och en t-shirt från gina! Nästan gratis eftersom jag hade prestenkort där! Man tackar. Sen hämtade vi våra kläder från H&M som jag skrev om, kanske lägger upp bilder på alla nyheter i min garderob imorgon om jag hinner.

Sitter med en gosig värmekudde i knät. Den är alldeles varm och mysig! Den som kommit på idén till den måste nog vara rik idag! Ialla fall lite..
Har inte så mycket batteri kvar så jag måste avsluta nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0