Glöm att jag daddar med dig.


Pappa är tjurig. Han har tydligen varit det sen onsdags eller nåt. Imorse fick jag reda på varför - av mamma. Tydligen så har bensinrökningen på den gröna bilen varit något hög. Detta gjorde honom tjurig. Men det är konstigt, för han sa ju igår att han inte var tjurig? Fan va trött jag blir. Jag har inte ens kört mycket, inte tankat en enda gång. Men visst. Jag slutar åka bil.
Sen imorse när jag gick upp, kom han och sa nåt. Jag var kort mot honom, eftersom han inte varit trevligt mot mig varken igår eller tidigare. Då frågar han mig om jag är tjurig? Hallå???
Glöm att jag är trevlig mot dig innan du ens förklarat dig.
Nu blir det MB. Skönt att komma ner under marken och försvinna ett tag.
Over and out.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0