Grymt äckligt och egoistiskt


Tittade lite på Efterlyst nu på kvällen, kom in precis när de höll på att snacka om den här sexhärvan. Jag tycker att det är så fruktansvärt äckligt att gamla jävla gubbar köper sex av småtjejer som inte ens vet vad de håller på med! Vad som jag sen tycker är ännu värre är att det kåta gubbarna inte lyssnar på tjejerna och bara "kör på" som att de inte hör ett jävla dugg fast tjejerna ligger och skriker att de inte vill eller att det gör super ont. Jag blir så fruktansvärt förbannad och jag kan inte ens förstå att det är sant. Rika gubbar som lever i de finaste delarna av Stockholm, med fru och barn och hela baletten. Men det är klart, det är ju de som inte är lyckliga,de som inte får något hemma, men ialla fall, då får de väl skaffa en älskare som är med på noterna och som de sen slipper betala. Fast å andra sidan, vem skulle vilja ha dem? De kan ju inte vara så attraktiva eftersom att de är tvungna att gå till fjortonåringar för att betala för att få lite. Nej jag hoppas verkligen att alla de här äckliga gubbarna åker fast och att det kommer att kosta dem dyrt.
Har ju nästan precis läst ut "14 år till salu" och den handlar om precis samma sak. Nej. Sånt här borde inte få finnas, gubbarna borde veta bättre, det skulle ju lika gärna kunna vara deras barnbarn som ligger där i sängen under dem liksom! Tänk med huvudet förfan! Äckligt och egoistiskt det är vad det är.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0