Händelserik helg


Godmorgon!
Ligger i sängen och har nästan nyss vaknat. Skönt att det är påsklov på riktigt nu! Ska bli så härligt!

Ja, det blev ju lite stressigt igår när jag häll på att skriva. Vi skulle dra precis då nästan så jag var väldigt stressad. Men som sagt så var lördagen med hästar och grill på Ängsö väldigt trevligt och mysig! Igår fyllde ju farfar 80år. Det var därför vi skulle iväg och fira honom, det blev först ett besök på ett MC-museum i Sura och sen åt vi lunch på en herrgård, jättegod mat! Efter det drog vi vidare med bilarna till ett fik. Det blev en heldag med släkten helt enkelt! Sen drog vi hem och begav oss nästan direkt till gymmet. Sen var dagen i princip slut.
Såg precis att jag fått bilder av Emily på min mejl, så jag lägger upp dem här strax!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0