Hola bloggen!


Igår var det ju första april, och då får man luras. Jag blev faktiskt inte lurad en enda gång! Såg VLTs aprilskämt i tidningen, det var verkligen sämst! Inte ens roligt för fem öre, man fattade direkt att det var oseriöst, vad ärdet för mening med ett aprilskämt om ingen tycker att det är roligt eller att ingen går på det? Ingen mening alls som jag ser det, de hade lika gärna kunnat skippa skämtet.
För er som inte har VLT eller inte läser tidningen, så skrev dom om att EU skulle förbjuda aprilskämt, och så, inte ens kul. Det fattar väl alla att EU har bättre saker för sig än att sitta och förbjuda aprilskämt här och där! Undrar vem som kom på det..

Ialla fall så var det superfint väder igår! Då trodde jag, naturligtvis, att våren var här för att stanna! Att den kom med april och vi kunde vänta mycket fint väder här framöver. Men icke sa nicke! Helt mulet när jag vaknade nu.. Men kanske blir det finare under dagen. Hoppas verkligen det!
Nu ska jag kolla lite busstider och sånt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0