I väntan på den där jävla Godot.


Fick ett litet sms av en liten KG idag på morgonen, däri stog det att de släpper fler biljetter till den underbara uppsättningen I väntan på Godot, men självaste Mikael Persbrandt! Vem vill inte gå??? Så jag ringde genast upp och en förfrågning om jag ville hänga på KGs till huvudstaden för att se snyggingen, självklart vill jag det! Så genast när jag kom hem gick jag upp på hemsidan, kollade lite och då visar det sig att det fanns två biljetter kvar till den 25:e april! Men det var ju bara två... kollade sedan vilka datum uppsättningen kommer visas senare, jag och G trodde ju såklart att det skulle vara någon gång i maj/juni! Men icke icke.. Det är i mitten på DECEMBER!! Hallå??? Vad gör dom! Varför gör dom så? Vad tror dom? Åh jag blir så arg! Hur ska jag ens kunna veta om jag är i Sverige då överhuvudtaget? Biljetten kostar bara ynka jävla 100kr om man är under 26.. Det gjorde ju inte saken bättre. Kunde den inte ha kostat typ 700 så att man inte hade haft råd att gå även om det var imorgon? Jag orkar inte. Enda sen jag såg reklam om den här jävla pjäsen har jag velat gå. Jag har planerat in att jag skulle gå på premiären till och med. Men nej då tar biljettjävlarna slut.
Jag lackar ur.
Förlåt för ovanligt mycket svordomar i detta inlägg.
Puss

Kommentarer
Postat av: MS

AAAAAAAAAAAAAAAA HON HAR BOKAT



ONSDAG KLOCKAN 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VI SKA TILL STHLM! VI SKA SE PERSBRADT!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-04-15 @ 09:05:49
URL: http://heejmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0