Jag har gjort det igen


Ännu en gång har jag skitit i att städa. Fy på mig! Jag har nu legat här nästan sedan jag kom hem, kollat på olika video-snuttar och liknande. Jag har även prövat min kamera! Utomhus blir det as bra blider!! Men de blir lite grumliga på vissa ställen inomhus...ska prata med pappa när han kommer hem. Ett evigt tjatande om dessa prylar.

Jag har ialla fall bestämt mig. Imorgon ska jag städa! Jag är ju ledig och på eftermiddagen drar vi till huvudstaden för äventyr! Så innan dess ska jag ha hunnit städa samt skrivit lite mer på min utvärdering till projektet. Det borde jag väl klara av ? HAHA, nej jag har ialla fall plockat undan diverse saker här på rummet, så det är bara att dammsuga och damma kvar. Kanske tvätta fönstrena också, det skulle behövas. Men som sagt tidigare. Vi ska inte ta ut segern i förskott. Något annat kan komma imellan! Haha, men nu var det ju tänkt att det inte skulle bli så bli så! Så förhoppningsvis blir det städning imorgon. Skärpning Anna!
Nu ska jag dra ner lite och gosa med Ville-pille! Han är så gó!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0