Mörbultade muskler


Jaha, då var det redan kväll. Tänk vad dagarna går fort! Kom hem från träningen för kanske en halvtimme sedan, skulle kommit hemtidigare om det inte varit för Frida. Skulle hämta henne från hennes träning, men den slutade mycket senare så jag fick sitta och vänta.
Jag hann inte städa mitt rum idag heller. Det är nog bäst om man inte bestämmer någon spec. dag då man ska göra det, men jag hoppas det blir gjort imorgon.

Insåg nyss att min lilla fot har fått ett blåmärke redan från träningen. Hallå, jag var bara där för två timmar sen typ! Man får hoppas att det försvinner lika snabbt som det kom!
Nu ska jag gosa ner mig i sängen med en stor kopp té!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0