Ny design, tack!


Hade möte med Patrik idag också, och eftersom att Sofia är på semester och latar sig fick jag bli grillar ensam. Vi har inte träffat honom på jättelänge så det var väl dags nu innan lovet.. Ialla fall så ska vi "tydligen" jobba så det ryker på lovet, men då inte Sofia är hemma så blir det väl inte så mycket med det! Haha, jaja, orka projekt!

På stan idag så blev jag sminkad och allt! Var inne på VeroModa under min runda på stan och där var en tjej från Oriflame som "vårsminkade" tjejer, så det var vad hon gjorde med mig! Hon tog en turkos skugga, jag sa att jag inte brukar använda blåtonade skuggor då jag alltid (konstigt nog) får det att se ut som att jag har blåtiror. I vilket fall som helst så blev det bra!

Jag håller också på att fösöka göra om lite här på bloggen, försöker göra mig en header, men jag suger på sånt och har typ inget bildredigeringsprogram.. Vi får se hur det blir, Johan kanske hade Photoshop, frågan är ju bara om mina skills blir bättre för det, skulle inte tro det...MS HJÄLP MIG! (Eller någon annan som fattar!)
Nej nu ska jag pysa till sängen!
Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0