Ny design!


Har fixat lite nytt här på bloggen nu, det var dags. Jag har fått ihop en header, med bara min egen hjälp! Mycket duktigt tycker jag. Jag var trött på det superduper ljusblåa och nu får det bli lite grönt med svart text. Enkelt men snyggt!

Börjar ju sent idag så då kan man ta det lugnt och sitta och chilla lite! Hade fått trevligt sms av G imorse när jag vaknade! Såg också att hon hade ringt.. typ kvart över sju imorse, men då var jag inte vaken så jag kunde inte svara! Men nu har det blivit så att jag är uppbokad nästa onsdag för då ska vi på I VÄNTAN PÅ DEN LILLA GODOT MED PERSBRANDT!!!!!!!!!! Jag är sååå lycklig! G fick tag på tre biljetter som någon hade avbokat, vem gör de? 100kr styck får vi betala, och det gör jag mer än gärna! Jag hade nog betalat mycket mer än så också! ÅH vad roligt det ska bli!!!! Nu ska jag äta frukost och kolla på blir bilder på den ljuva karln!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0