Påsken


Jag har ju glömt att skriva om min påsk! Den vas awesome! Vi var hemma hos oss här i lördags, vi satt ute på altanen hela kvällen! Kan man ha en bättre kväll i april? Vi tog förstås hjälp av gasolvärmaren mot kvällningen, det blev till och med för varmt då och då så att vi fick öppna! Man kan inte tro det, redan i april liksom, när har man gjort de? Sen igår fick vi komma till mormor och morfar på lite söndags påskmiddag. Då satt vi på deras altan och de har inte ens inglasad! Men vi fick gå in efter maten för då var det för kallt. Jag hade bara på mig en tunika och en tröja plus tofflor när vi cyklade dit, kanske borde ha tagit på mig mer för sen när vi skulle hem så var det bara sex grader ungefär så då frös jag en aning.
Men det kunde verkligen inte ha blivit en bättre påsk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0