Saturday morning


God morgon!
Kände verkligen för att gå upp idag. Eller inte. Men jag måste, och istället för att stressa i sista minuten så är det skönare att ha lite tid på sig. KGs ska nämligen träffas för lite lördagsmys i MB. Det blir graderingsträning för helt slanten och nu jävlar ska vi lära oss de här! Datum är nämligen spikat! Efter et två timmars pass (som det är tänkt) ska vi dra vidare och laga lite käk! Najsnajs. Jag hoppas att mina fötter håller helt träningen idag bara..haha!

Våra nya markiser har kommit nu också så pappa och Jonas ska sätta upp dem idag. Detta betyder att de måste stå i mitt och Johans fönster. En i varje. Därför måste jag städa undan lite grejer här på mitt rum så att de kommer fram ordentligt.
Hörs senare!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0