Spin mer kvinna!


Har varit på gymmet nu ikväll, körde upp min kondis lite granna, känns bra! Körde spinning och cross, man borde verkligen köra mer spinning, det tar! Jag hade ju en gäng spinningkort på Friskis, i ett par månader. Jag tror att det var i nian om jag inte minns fel. Det var kul, men drygt att man alltid var tvungen att boka passen i förväg, annars fick man inte plats..Det är ju inte tillgängligt på samma sätt som ett gym. Det är det jag gillar med gymmet. Man kan träna när man vill, hur man vill och dunka egen musik. Det gillar jag! Det negativa kanske är att man inte har någon som flåsar eni häcken  hela tiden. Men det funkar utan den personen också! Man lär sig.
Tänkte försöka sova lite tidigt idag, så att man tar igen lite. Men det blir nog inte så. Vi börjar ju lite senare imorgon, så då får man lite mer smön på köpet kan man säga!
TVn väntar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0